Veiksmai, instaliacijos

 1998-2007

 

Instaliacija : Dvasingas menininko šaldytuvas arba Dvasingas šaldytuvas

 

Stovi šaldytuvas . Jį atidarius, iš vidaus , pasigirsta garsiai vienuolių atliekami grigališkieji choralai. Uždarius šaldytuvą , išsijungia ir muzika.

Šaldytuvas tuščias – jame nėra maisto produktų .

Koncepcija : tikram menininkui maistas nereikalingas _Jis dvasingumu sotus ( arba be koncepcijos , eksploatuojant grynąją estetiką ).

Instaliavimas: šaldytuvo viduje – grotuvas ( geriausia šaldymo kameroje ) ir pačiame šaldytuve kiek įmanoma plonesnės, galingesnės garso kolonėlės . Grotuvo įjungimas sujungtas su šaldytuvo atidarymo mechanizmu .

************************************************************************

Instaliacija „ kas ten viduje ?„

 

Stovi juodas plastikinis maišas , kokiame išmetamos šiukšlės į konteinerius . Maišas išsipūtęs ir aptaškytas purvu .

 

*********************************************************************************

Performansas „ ką ir reikėjo įrodyti „

 

J.Kunčinas romane „Glisono kilpa“ aprašo situaciją, kai jis Vilniuje ( o kurgi daugiau) katedros aikštėje naktį atsinešęs kėdę prasėdėjo 1 valandą ir jam nieko nenutiko . Toliau rašo, kad dieną katedros aikštėje būtų neįmanoma prasėdėti atsinešus kėdę net 5 minutes .

Atsinešti dieną kėdę į katedros aikštės vidurį ir prasėdėti 1 val. .

 

—————————————————————-

Garso instaliacija   13x40x13

 

13x40x13 – tai muzikinė medžiaga, iš anksto kompoziciškai užprogramuota savaiminei

plėtotei. Medžiaga susideda iš kartotės, nors niekuomet, išskyrus pirmąsias 13min. , neskamba tas

pats šių dviejų atkarpų derinys.

 

Dvi beveik identiškas garso atkarpas vieną nuo kitos skiria

13sek. trukmės intervalas: vienos garso atkarpos trukmė – 13 min., kitos –

13min. 13 sek., sąlygojantis skirtingas jų tarpusavio sąveikas nuolatinėje

atkarpų kartotėje .Pirmą kartą 13min. trukmės kompozicija sutampa su

ilgesniąja, o šiai trunkant dar 13sek., jos pradeda nebesutapti ,ir tik po

60 kartų arba 13val.13min., grįždamos į pradinį atskaitos tašką, suskamba vienu metu , kaip ir pirmąsias13 min.

 

Kompozicija moduliuojama matematiniais atitikmenimis – jos garsinis

pagrindas yra kraštutiniai žmogaus girdimi muzikiniai garsai – 40Hz ir 13kHz

dažniai. Kūrinys skamba 13val.13min., ir tai tampa žmogaus fizinės

ištvermės kraštutine riba .

 

Skaičius 13 čia tampa savotišku tembro, kartotės, trukmės, ištvermės,

suvokimo, prasmės, nusivylimo , gyvenimo ir   mirties , pradžios ir

pabaigos ezoteriniu algoritmu ir simboliu . Kai tuo tarpu skaičius 40 arba

40Hz dažnis nereiškia nieko, išskyrus patį dažnį. Šis

savotiškas sakralumo ir profaniškumo susidūrimas – skaičių 13 kaip

prasmingumo ir 40 kaip beprasmybės simboliai iškelia amžiną žmogaus klausimą :

būti ar nebūtinai?

————————————————————-

 

Sound Installation: „60 x one minute audio colours of 2kHz sound“

Description of the work (concept and content):
All sonic material of the installation is made from pure 2 kHz frequency sound. It is compositionally modulated to rhythmical formations, microsound, thrilling and rippling acoustic substance, at last coming back to different 2 KHz “sound color “. Spectrum of colors becomes metaphorical equivalent of sound transformation. Sound of 2 KHz is the axis of continuing composition: and even when it goes to the white noise direction and seems to disappear, it is still sounding in background anyway. Track is orientated to a wide scale of listener’s experiences: from lyrical mood to unbearable noise. Integral composition has a clear and strict structure: audio colors are changing periodically every single minute.

 

REALISATION

 

Audio part:

 

For audio part can be used CD player with speakers on stands   at head level.

 

visual part:

 

To use lighting system with build in sound-to-light controller

Garso instaliacija: “60 x vienos minutes 2kHz  garso   spalvų”.

Visa instaliacijos garsinė medžiaga sukurta iš gryno 2kHz dažnio garso . Garsas kompoziciškai moduliuojamas į ritmiškus darinius, baltą triukšmą, vibruojančią ir pulsuojančią akustinę medžiagą, galiausiai vėl grįžtančią į pakitusias 2khz dažnio “garso spalvas”: spalvinis spektras čia tampa metaforišku garso kaitos atitikmeniu. 2kHz dažnio garsas yra tęstinė kompozicinė ašis: net jei kartais atrodo, kad jis išnyksta kituose garsuose, jis skamba nuolatos. Garso takelis orientuotas į plačią suvokėjo patirčių skalę: nuo lyriškos nuotaikos iki kone nepakeliamo skambesio. Vientisa kompozicija turi aiškią ir griežtą struktūrą: audio spalvos kinta periodiškai kas minutę.

 

 

Garso instaliacija pristatyta festivalyje Jauna Muzika, Vilnius 2004

Publikuota : Lengvai / 60 x one minute audio colours of 2kHz sound 2CD released by Cronica

CD 024~2006  http://www.cronicaelectronica.org/  ( Portugal , 2006 )

 

*******************************************************************

Performansas : lėlių kanonas

Atlieka: aštuonios lėlės
Performansas nukreiptas prieš vaikų kvailinimą stereotipiška produkcija. Veiksmo metu siūloma
pagalvoti apie masinės kultūros stereotipų, nukreiptų į vaiko psichiką,
poveikį asmenybės estetinio skonio formavimuisi.

Arba tiesiog :

Performansas : lėlių kanonas
Atlieka: aštuonios lėlės
…prieš vaikų kvailinimą stereotipiška produkcija…

Atlikimas:
Apie 8 vnt. žmonių scenoje. Kiekvieno rankose grojanti lėlė ( geriausia
butų, kad 3 žmonės iš 8  turėtų įvairių dydžių teletabius
( aišku, grojančius )
kiti 5 – kitokias lėles: ar meškučius, ar pliušinius kačiukus , žodžiu,
grojančius žaislus).Vienas po kito žmonės spaudinėja žaislus ir groja.
Pradžioje išklausoma
pirma melodija ,po to, jai kartojantis, pradeda groti kita lėlė.  Taip viena
po kitos įstoja visos ir groja kartu. Veiksmas tęsiasi apie 8min.

 

Atlikta festivalyje „Didelis Pasaulis“ , Kaunas 2000

—————————————————

 

Instaliacija : 7 Hz

 

“ Žemesni už 16 Hz negirdimi garsai vadinami infragarsais. Didesnio intensyvumo infragarsas kenksmingas žmogui – gali sukelti nuovargį, BAIMĘ , jūros ligos simptomus, pabloginti regėjimą, o kartais būti net mirties priežastimi. Ypač pavojingas 7 Hz dažnio infragarsas , artimas mūsų organizmo vidinių organų ritmui , nes gali sutrikdyti širdies ar smegenų veiklą. Nuo infragarso sunku apsisaugoti , nes jis užlinksta už pakeliui pasitaikančių kliūčių (pvz., sienų) ir plinta toli…”

Vytautas Bičiūnas   “ Muzikinės akustikos pagrindai “

 

Reikalinga : CD grotuvas , stiprintuvas , dvi garso kolonėlės su stipriais žemųjų dažnių garsiakalbiais.   Galima naudoti automobilines žematonių garsiakalbių kolonėles.

Grojamas CDR’as su įrašytu apie 70 min. 7 Hz dažnio infragarsu.

Žemųjų dažnių garsiakalbiai negali būti dengti grotelėmis, nes darbas veikia ne tik negirdimu audio garsu ,perskaityta informacija, bet ir stipriai vizualiai , matant be garso grėsmingai pulsuojančius žemųjų dažnių garsiakalbius. Kolonėlių korpusus , išskyrus žemųjų dažnių garsiakalbius ,galima padengti baltos spalvos lipnia plėvele ir patalpinti erdvėje taip , kad išryškėtų garsiakalbių pulsavimas.

 

*************************************************************************

 

Darbas su kvapu . “ Use one stop one “

 

30 cm aukščio 30 cm ilgio 20cm pločio stikliniame inde eksponuoti ant kabiklio kabanti panaudotą su sperma prezervatyvą .Indo viršus stiklinis su daug jame išgręžiotų skylučių.

Prierašas . Perkant Anglijoje prezervatyvą pažįstamas anglas ištarė gal tenai paplitusią , o gal kokioje reklamoje naudotą frazę “ Use one stop one “ . Man imponavo šio posakio anonimiškumas , paprastumas , daugiareikšmiškumas .

Šiuo darbu nenoriu pasisakyti nei pries griežtus morales sergėtojus, nei prieš jos griovėjus . Prezervatyvas kaip kontracepcinė priemonė naudojamas daugelyje šeimų. Po panaudojimo jis dažniausiai greitai išmetamas . Noriu suteikti galimybę ilgiau pamedituoti prie panaudoto prezervatyvo , atkreipiant dėmesį į formą , kurią jam suteikė į vidų išsiliejusi sperma ir uodžiant kvapą, sumišusį iš drėkinamo skysčio , spermos ir makšties išskyrų.

p.s. galima ekologijos tema .

p.s.s. lengvai padaroma

—————————————————————–

Darbas su kvapu.   “…ką galime mes ko negalite jūs ! “ ( feministės klyksmas )

 

30 cm aukščio 30 cm ilgio 20cm pločio stikliniame inde ant 10 +10+10 cm kubo eksponuoti panaudotą, pilną kraujo moters higieninį paketą . Indo viršus stiklinis su daug jame išgręžiotų skylučių.

Skirta : vyrams.

Kadangi vyrai neturi galimybių pajusti menstruacijų teikiamų pojūčių, šiuo darbu

noriu suteikti galimybę apžiūrėti ir užuosti šio reiškinio padarinius .

p.s. galima ekologijos tema .

p.s.s. lengvai padaroma

——————————————————-

Darbas su kvapu. Šiukšlės

 

Imamas 2m ilgio 2m aukščio ir 1m pločio permatomas plastmasinis arba nedūžtančio stiklo šiukšlių konteineris ( kokie naudojami Sereikiškių parke ).

Viršus atviras. Konteinerio dugne sudaužyti 10 supuvusių kiaušinių, kad skleistų stiprų puvimo kvapą. Pusė konteinerio primesti natūralaus dydžio plastmasinių ( a la pop art ) žmogaus ( žmonių ) galvų.

Eksponuojant be kvapo darbas taptų konceptualesnis , bet su kvapu intensyvesnis…

p.s. galima ekologijos tema .

————————————————–

Darbas. Japonijos vėliava

 

Parodų salės centre arba tipiškame lietuvio bute eksponuojama Japonijos veliava .

klausimas : kodėl ?

atsakymas: šiaip sau .

Skirta : japonams Lietuvoje

——————————————-

Darbas. Laisvė

 

Padaryti 10 cm aukščio 1,5 m ilgio 1,5 m pločio labirintą . Viršus stiklinis su angomis orui. Į labirintą įleisti tris peles , tiksliau dvi , nes trečią reikia įdėti į vidų jau nustipusią . Visi žiūri į besiblaškančias labirinte peles . Pavadinimas “ laisvė “.

Skirta : lietuviams pelėms

 

********************************************************************************8

Video . Pinigai

 

Video ir audio fiksuoti ant stiklinio paviršiaus viena po kitos krentančias 1, 2, 5, 20, 50 centų ir 2 , 5 litų monetas . Viso 7 kritimai . Garsą ypatingai sustiprinti .

Pajusti 5 litų solidų skambesį ir 1 ar 5 centų menkystę .

Garsą ir vaizdą galima sulėtinti .

———————————————————-

 

Video . Himnai

 

Skambant Tarybų Lietuvos himnui, rodomas “ Sąjūdžio “ mitingų kadrai ( 1988-1989 metai ). Būtinai turi būti parodyti V. Landsbergis ir A. Brazauskas . Po Tarybų Lietuvos himno , skambant V. Kudirkos sukurtam Nepriklausomos Lietuvos himnui, rodyti Tarybų Lietuvos kroniką.

Skirta : lietuviams Lietuvoje

————————————————

 

Video . Kalba

Rodoma kokio nors žymaus politiko ar garbaus valstybės veikėjo jubiliejinė kalba apie pažangą Lietuvoje . Balsas girdisi minimaliai. Ant   kalbos audio užrašyti vulgarius, bukus riksmus :… užpisai tu…, fuck you …, eik tu nachui…ir t.t. ir pan.

Skirta : lietuviams Lietuvoje

———————————————–

Video. Akcija

Video rodomas galvos nukirsdinimas žmogui ( nusikaltėliui ? ). Medžiaga gali buti paimta iš bet kokių archyvų . Galima demonstruoti sulėtintai tyloje .

Pavadinimas “ akcija “ .

———————————————-

Video. “ graudžiai malonios…”

 

Veiksmas vyksta kino teatro salėje ( geriausiai tinka kino salė turinti dolby surrounding garso sistemą ). Rodomas pornografinis kino filmas ir grojama šio šimtmečio pradžios lietuviškos dainos. Filme pageidautina lytinių aktų įvairovė iki iškrypimų. Grojama muzika neturi būti linksma. Tinkamiausia Juozo Naujalio muzika Maironio tekstais arba kitų lietuvių kompozitorių harmonizuotos lietuvių liaudies dainos.

Veiksmo trukmė – 1 valanda.

 

********************************************************************************

 

Perfomansas. Kvietimas arbatos

Imamas rusiškas elektrinis arbatinukas. Iki max ribos pripildomas šalto vandens. Iš skirtingų arbatinuko pusių pritvirtinami kontaktiniai mikrofonai ir įgarsinama stereo. Arbatinuko elektros laidas įjungiamas į tinklą ir apie 5- 8 minutes vyksta vandens užvirimo procesas. Arbatinuko skleidžiami garsai labai sustiprinami. Vanduo užverda . Paruošiama arbata . Žiūrovai vaišinami arbata .

Veiksmas gali būti fiksuojamas audio.

Veiksmas ypatingas tuo, kad turi visus reikiamus muzikinio kūrinio elementus : natūraliai organišką formą , besikaitaliojantį ritmą , daugybę tembrų pastoviai kintančių įvairiose garso aukščio tesitūrose ir ypatingai išraiškingą dinamiką – nuo ppp iki fff.

 

     Atlikta ŠMC 1999 parodoje „Garsas + Vaizdas , Vilnius

Festivalyje „Didelis Pasaulis“ 1999 , Kaunas ,

    http://www.cac.lt/  Lithuanian Art 1989-1999:10 Years exhibition, Vilnius Contemporary Art Center,     1999,LT ( audio     cd   part ),

www.machinista.ru/en   ( festival MACHINISTA, Russia ,2003 ) ,

publikuota : phonography.org  5  http://www.phonography.org/  (2003 usa)

——————————————————————–

Perfomansas. Jėzaus patyčios

Scenoje keturi žmonės stovi priešais vieną žmogų. Visi apsirengę kaip įprasta – nei per daug gerai , nei per daug prastai. Keturi žmonės pradeda spjaudyti esantį vieną priešais juos . Spjaudymas trunka nuo 5 iki 10 minučių. Baigus spjaudyti žmonės išeina iš scenos.

Veiksmas įgarsinamas.

“ Jie daužė jam galva nendrine lazda, SPJAUDĖ ir neva priklaupdami garbino “   Mk 15 : 19

Mintis : stebėdamas priešais tavo akis vykstantį žmogaus išniekinimą , norom nenorom susitapatini su auka ir nors akimirką pajunti tai, kas įvyko kadaise ir vyksta tarp mūsų nuolatos.

————————————

Perfomansas. Degančios vėliavos garsas

 

Prie valstybinės vėliavos koto pritaisomi kontaktiniai mikrofonai. Prie vėliavos drobės rankomis laikomi mikrofonai. Viskas įgarsinama. Uždegama veliava.

Veiksmas gali būti atliekamas salėje , tuomet ten esantys žmonės viską mato ir įsiklauso į degančios vėliavos skleidžiamą garsą. Veiksmas taip pat gali būti atliktas muzikos įrašų studijoje. Tuomet degančios vėliavos skleidžiamus garsus galima užfiksuoti audio ir išleisti CD albumą, suteikiant galimybę visiems norintiems tai išgirsti.

P.S. veiksme turi būti naudojama tik tos šalies vėliava , kurioje veiksmas atliekamas. Veiksmas negali buti atliekamas valstybėse , kuriose nėra tvirtai susiformavusi tautinė savimonė.

P.S.S. norint išvengti teisminės atsakomybės , parodose veiksmą galima demonstruoti įrašytą video variante .

P.S.S.S.Galima veiksmą atlikinėti įvairiose šalyse ir įsiklausyti į tų šalių deginamų vėliavų skleidžiamų garsų skirtumus .Galima ieškoti skirtumų tarp pačių įvairiausių degančių vėliavų pvz. : Lietuvos Šaulių Sąjungos vėliavos , Marijampolės mėsos kombinato ” Mepra ” vėliavos , Lietuvos Skautų sąjungos vėliavų, Mažeikių Naftos perdirbimo įmonės vėliavos ir t.t. Galima organizuoti show konkursus ,viktorinas , kur vien iš audio garso turi atspėti , kokia vėliava dega …

 

1998-2007

 

 

———————–

Pagal A.E.Poe tekstą „the premature burial „(priešlaikinis laidojimas) daugumai žmonių gresia būti palaidotiems gyviems, kadangi neaišku, kurioje vietoje baigiasi gyvenimas ir įsiviešpatauja mirties karalija. Ir kiek žmonių yra palaidotų gyvų –statistikos nėra, patikrinti neįmanoma .

Norint išvengti tokio nesusipratimo, mirus artimam draugui, jo bičiulis į karstą, prieš nuleidžiant  žemėn, įdeda mobilųjį telefoną. Žinoma, telefonas ką tik pakrautas – taigi, kelias dienas galima laukti skambučio ( kas žadate pradėti nuosavą verslą, pagalvokit apie tai -mobiliųjų telefonų, skirtų tariamiems mirusiems, rinkai atsiveria platūs horizontai ).

Po poros dienų suskamba telefonas ….

——————————————

Veiksmas   „Pabėgimas „

 

Gauti edukacinę stipendiją ,sudalyvauti festivalyje USA. Gauti vizą, išvykti ir negrįžti . Išgyventi jausmą kai geležinės sienos- Sovietų laikais sportininkai , muzikantai išvykdavo gastrolėms į vakarus, atsiskirdavo nuo grupės ir ten pasilikdavo . Projektą dokumentuoti video audio dienoraščiais .

——————————————————–

 

Gabalas šuniui

Hearing

This Collie/Saluki angles her ears to find the source of a sound.

Dogs detect sounds as low as the 16 to 20Hz frequency range (compared to 20 to 70 Hz for humans) and above 45 kHz[11] (compared to 13 to 20 kHz for humans),[9] and in addition have a degree of ear mobility that helps them to rapidly pinpoint the exact location of a sound. Eighteen or more muscles can tilt, rotate and raise or lower a dog’s ear. Additionally, a dog can identify a sound’s location much faster than a human can, as well as hear sounds up to four times the distance that humans are able to. Those with more natural ear shapes, like those of wild canids like the fox, generally hear better than those with the floppier ears of many domesticated species.

—————————————-

IN CHURLIONIS WE TRUST

Pure Lithuanian 40%

Catch Lithuanian forest splendor in all its 40%!

@ciurlionis foreve

 —————————————————

bet pasikartosiu 🙂 nežinau nei vieno praktiškai sėkmingo pinigine prasme garso menininko 🙂 nesakau kad nesėkmingi, bet …

[21:17:21] gintas k sako: todėl kad garso menas nėra institucionalizuotas iki galo neina shaibų išlupt iš jo ir jam , dėl to jis vienintelis tikras gyvas iš dabartinių menų , nesumeluotas , dėl to, kad neparduotas

——————————————

Įrašyti laidais tekančios elektros srovės garsus . pvz. prie feno laido , jam įjungtam būnant pridėti mikrofoną ir įrašyti garsą skleidžiamą tekančios elektros elektros laidu įjungus feną . įrašyti daug objektų elektros laidais tekančios elektros skleidžiamus garsus ir padaryti kūrinį. nekeisti garsų aukščio ir nedekonstruoti garsų , paliekant orginalią garso charakteristiką

——————————————————

Koncepcija . serija albumų . paremta tarsi vaiksčiojimu ieškant grybų. Grybai tai experimentiniai gabalai praktiškai įrašyti gyvai ir atsiradę iš niekur . tarsi impressions .tarsi atsitiktiniai gabalai , įspūdžiai . bet juos jungia vaaikščiojimas , gali tai būt kažkokie garsai .

———————————–

 

I like when I am grab by the sound and I am grabbing that sound.

 

Aš mėgstu kai mane pagriebia garsas ir aš griebiu ( sučiumpu )tą garsą .

———————————————

Niekas nenorėjo mirti  ( Nobody wanted to die  )

Robertas Kundrotas , Raimundas Eimontas & Gintas K poems read by Raimundas
Eimontas that are generated by Gintas K (computers) in real time

Niekas nenorėjo mirti ( Nobody wanted to die  ) is an audio poetry piece –
performance. Electronic music is composed and played by Gintas K, who
processes the voice of the reader live. Poetry by Robertas Kundrotas, Gintas
K, and Raimundas Eimontas is read by Raimundas Eimontas. Contemporary haiku
style texts, written in Lithuanian language, provoke sharp poetic insights
and come to eternal theme of death; at the same time, the live voice is
modified via pc software “AudioMulch”, dives into various musical
perspectives – from industrial sound to granulated emptiness.

 

————————————————————–

Klausant klasikos kūrinių per radiją  ir išgirdus gausius plojimus ir bisus po kūrinių , apima jausmasgal plojimus ir bisus yra primontavę s garso režisierius , kaip juoką už kadro per tariamas komedijas

————————————-

[10:04:51 PM] gintas k sako: padarysiu parodą

[10:04:57 PM] gintas k sako: vadinsis laimė

[10:05:03 PM] Marius S sako: parodyk

[10:05:25 PM] gintas k sako: iškarpysiu tų kurie išlošę džipus ir milijonus is lietuvos ryto nuotraukas ir įrėminsiu

[10:05:46 PM] gintas k sako: pažiūrėk kovo 21 d

[10:05:48 PM] gintas k sako: lietrytį

[10:05:51 PM] gintas k sako: turi ?

[10:06:06 PM] Marius S sako: bus internete?>

[10:06:21 PM] gintas k sako: nežinau

[10:07:41 PM] Marius S sako: kokiam puslapį, gyvenimo būdas?

[10:07:54 PM] gintas k sako: rytai vakarai

[10:07:55 PM] gintas k sako: gale

[10:08:03 PM] gintas k sako: turi ?

[10:08:12 PM] gintas k sako: bet šios savaitės nėra

[10:08:21 PM] gintas k sako: gale

[10:08:31 PM] gintas k sako: kovo 21

[10:08:34 PM] gintas k sako: yra

[10:08:54 PM] gintas k sako: nepakartojama

[10:09:08 PM] gintas k sako: pamatysi kaip atrodo kai žmonės yra laimingi

[10:09:16 PM] gintas k sako: ir tu laimingas taip atrodytum

[10:09:25 PM] Marius S sako: matęs, per pole chiues

[10:10:05 PM] Marius S sako: superpriz v studijų – mikrovalnofka!

[10:10:25 PM] Marius S sako: ir visi alpsta

[10:10:37 PM] gintas k sako: ne ne

[10:10:41 PM] gintas k sako: čia kas kita

[10:10:46 PM] gintas k sako: tie megztukai vienodi

[10:10:58 PM] gintas k sako: ir šypsenos tokios nu …šypsenėlės

[10:11:04 PM] gintas k sako: cia laime lt

[10:11:12 PM] gintas k sako: santūri

—————————————————

Akademinė muzika ir pop muzika kaip partinė pozicija ir opozicija –kad išliktų jos reikalingos viena kitai. Kai tuo tarpu garso menas , experimentinė muzika joms sako – ei , jus tiesiog reikia išmesti į šiukšlių dėžę .

—————————————————————–

Aš labai nemėgstu citroenų . bet … nežiūrint to manau, kad su žmogumi vairuojančiu citroeną, aš 80% susišnekėciau, nes turėčiau apie ką kalbet .Su žmogumi vairuojačiu BMW, 80% manau neturėčiau apie ką kalbėt .

—————————————————–

Garso instaliacija Nematomas Kambarys

Instaliacija kambarys. Eksponuojamas kambarys su visais jame esančiais elektriniais buitiniais prietaisais tokiais kaip plaukų džiovinimo fenas, lygintuvas, elektrinis virdulys ir pan . įgarsinami elektrinių buitinių prietaisų laidų skleidžiami garsai ir leidžiami instaliacijos metu ( turėtų būt drones garsai)

—————————————————–

saulytė žaidė su Rikiu su kamuoliuku. vienas iš kito atiminėjo kamuoliuką. paklausiau, kas laimejo. rikis ar ji. ji atsakė – kamuoliukas

——————————————————————

Albumas iš trijų po 10 min gabalų .

Visi prasideda 3 min visiškai vienodai ir vėliau nueina visiškai skirtingom kryptim .

——————————————————–

J.Cage yra plepys kuris norėjo būti Seneka. Nežiūrint to 5% iš viso to, ką jis kalba, yra labai svarbu.

———————————-

KRUDELIS HERODAS GERVAZAS
” Gyvenimas tai tulpė ”

———————————————-

Sukis:

 

” nušauk Kasparovą ir tavo gyvenimas taps šviesesnis “

 

Nežinau ką, bet įtariu , kad žydai turi kažką labai intymaus su šachmatais. Jei būčiau politikas pradėčiau kompaniją – akcija prieš šachmatus ir šachmatininkus. Na , jei žydai labai užspaustų, tuomet prieš dviračius ir dviratininkus.

(Kadangi ,jei nukreipčiau akciją prieš šaškes ir šaškininkus , žydai kaipmat pradėtų ką nors negero įtarti ( jie labai jau sukti – padlos))

——————————————————

instaliacija

vėjelis

patalpos vidus padaryta pagal koncentracijos stovyklos dujų kameros modelį.

per “vėjelį” ( sovietiniu laiku rankų džiovintuvą) leisti juoko dujas .

——————————————————————–

Performansas “Demistifikacija”

 

Dažnai kompiuteriu grojantis atlikėjas panašus į mistiką, magą, kuris scenoje daro tai, ko niekas nesupranta ir apskritai kyla klausimas, ar jis kažką daro ar naršo socialiniuose tinkluose. Performanso “Demistifikacija “ metu demonstruosiu savo grojimo gyvai praktikas, subtilumus, programas, kuriomis naudojuosi. Paaiškinsiu, kaip visa tai atlieku, leisiu žiūrovams pabandyti pagroti mano instrumentu patiems. Performanso metu žiūrovo pageidavimu bus galima stabdyti atlikimą ir paprašyti paaiškinti, ką tuo metu darau. Performansą atliksiu patalpos viduryje, transliuojant kompiuterio vaizdą į didelį ekraną, kad žiūrovas pilnai galėtų stebėti pasirodymo eigą. Prieš performansą vyktų trumpa paskaita apie grojimo kompiuteriu ypatumus muzikos scenoje nuo 2000 metų iki dabar.

——————————————————————

Kurinys “PM”   – “Private message, often abbreviated as PM, is a private form of communication between different members on a platform arba „Pavasario Mozaika“. Arba „Privatus Pavasaris“, arba „Mozaikos Messages“, arba.

———————————————-

Echo Siudbi (Russian-echo of the fate). Reminiscences of the 1960 elektronische musik. We think that we got far away from early electronic music. In fact we are not.

————————————————-

3 kryptys:

  1. Elekroakustinė muzika (institutional elecroacousti music)\\
  2. stipriai skaitmenizuota elektronika ( hard digitalized elektronica ) gyvai
  3. mikro melodijos paremtos granuliuotoms struktūroms

 

———————————————-

To prepare and to perform live sound art  performance “Granules of polar lights“ at the sixth annual Inari Festival of Experimental Music in Inari, Finland, on the 20th – 26 th June 2011. Performance will explore full spectrum of sound small particles – granules allusions to spectrum of lights particles that consist in the northern lights that hope will shine over all the nights during festival iFEM that takes place in the polar circle villages of Inari and Ivalo in the northernmost part of Finland.

———————————-

erotiniu portretu paroda. eksponuojama putino, grybauskaites , lukasenkos ir kitu valstybiu prezidentu portretai.